13. Сахна мен кейіпкерлерді бейнелеу

   Кез келген ойынды безендіру кейіпкерлердің, ойында қолданылатын нысандардың және сахналардың бейнесін құрып алудан басталады. Ең алдымен олар қағаз бетінде немесе компьютерде салынады. Содан кейін ойын арысында қимылдайтын ойын нысандары үшін анимациялар құрылады. 
   Сахналарды құру кейіпкерлерді бейнелеумен салыстырғанда жеңілірек. Себебі сахналарды бейнелеу үшін олардың суретін салып немесе дайын суреттерді еш өзгеріссіз таңдалған орынға орналастыру жеткілікті.

Скрипт­­ –­ ойын­­ бары­сын­да­­ жүзе­ге­­ асыры­ла­тын­­ коман­да­лар­­ тізбе­гі­.

   Алдымен ойынымызға керек ойын нысандарын сипаттаудан бастайық. Біз өз ойынымызды құруға Scratch программалаудың ойын ор тасын пайдаланамыз. Scratch ойын ортасындағы нысандар спрайттар деп аталады.



Спрайттардың өзара әрекеттесуі:




Комментариев нет:

Отправить комментарий