Кез келген ойынды жүзеге асыру алгоритмі әрбір ойын нысанының орындайтын қадамдарын қатаң ескере отырып, әрекеттер жиынтығын сипаттаудан басталады.
Ойын сценарийін жү зеге асырудың жалпы алгоритмі
1-қадам. Айнұр гид ойынның басты кейіпкері Сапарбекті Астана теміржолы вокзалының сахнасында күтіп алады.
2-қадам. Сахна Астана картасы-ның сахнасына ауысады. Айнұр гид Сапарбекті ойын ережесімен таныстырады. Айнұр Сапарбектің ойынды бастауға дайындығын сұрап, оның келісімін алады.
3-қадам. Сахна келесі көркем жердің сахнасына ауысады. Ағымдағы сахна бейнеленген көркем жер туралы Айнұр қызықты ақпарат келтіреді.

Ойын сценарийін жү зеге асырудың жалпы алгоритмі
1-қадам. Айнұр гид ойынның басты кейіпкері Сапарбекті Астана теміржолы вокзалының сахнасында күтіп алады.
2-қадам. Сахна Астана картасы-ның сахнасына ауысады. Айнұр гид Сапарбекті ойын ережесімен таныстырады. Айнұр Сапарбектің ойынды бастауға дайындығын сұрап, оның келісімін алады.
3-қадам. Сахна келесі көркем жердің сахнасына ауысады. Ағымдағы сахна бейнеленген көркем жер туралы Айнұр қызықты ақпарат келтіреді.
1-әрекет
|
орындалады: Ай-
|
|
|
|
|
|

нұр: «Жарайсың!
Жауап дұрыс! Сен келесі ойын кезеңіне өтесің», – деп айтады. Сапарбектің
қозғалысының бағытын көрсететін «Оңға» бағыттауыш сызығы пайда болады. Ойынның
басты кейіпкері орын алмастыру мүмкіндігіне ие болады да, келесі көркем жер
орналасқан сахнаға ауысады. Әйтпесе,
2-әрекет орындалады: Айнұр «Жауап дұрыс емес! Тағы
да қайталап көр!», – деп айтады. 5-қадамға қайта оралады.
6-қадам. 4–5-қадамдары ойынның асты
кейіпкері 7-нөмірлі соңғы кезең сахнасына қолжеткізгенінше қайталана береді.
7-қадам. Айнұр Сапарбекті жеңісімен
келесі хабарламамен құттықтайды: «Құттықтаймын!
Ойын аяқталды!».
Ұсынылған алгоритмде:
1, 2, 3-қадамдары
сызықтық алгоритмге жатады. 4–5-қадамдары
циклдік алгоритмді құрайды. Мұнда Қадам 4 циклдік алгоритмнің басы болып табылады. Қадам 5 тармақталу алгоритмімен
берілген шартты ұсынады. Осы шарттың орындалуы немесе орындалмауына байланысты 1-әрекет немесе 2-әрекет орындалады.
6-қадам қанша көрікті жер болса, сонша рет 3–5-қадамдарының қайталанатынын білдіреді. 7-қадам ойын сценарийін жүзеге
асыру алгоритмінің соңын білдіреді.
Комментариев нет:
Отправить комментарий